Schimb de bunuri, reclamatii

Majoritatea gamei noastre de tricouri, hanorace, pantofi sau pantaloni sunt de marime europeana si de obicei vei gasi dimensiunile aproximative ale unor marimi. Cu toate acestea, atunci când alegeți, se poate întâmpla ca bunurile comandate să nu se potrivească sau să nu se potrivească altfel. Mai jos veți găsi instrucțiuni despre cum să procedați dacă dimensiunea mărfurilor comandate nu vă convine.

CE OPTIUNI AM?

  1. Vom schimba marfa cu o alta dimensiune / mai mare sau mai mica / in functie de cerintele dumneavoastra
  2. Ne veți returna bunurile și veți primi banii înapoi. Pentru mai multe informații, consultați pagina privind politica de returnare

CUM SĂ O FACĂ?

Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur care ti-a fost trimis impreuna cu marfa si factura din colet. Dacă formularul de retur nu a fost atașat, îl puteți descărca de aici în format PDF sau WORD .

Printează acest formular și completează datele tale. Indicați dacă aveți nevoie de un schimb, retur de bunuri sau o reclamație.

a) Dacă solicitați schimbul de mărfuri pentru o altă dimensiune, veți adăuga mărimea necesară a mărfurilor în formular.

b) Daca doriti sa returnati marfa (fara schimb), atunci introduceti numarul contului dvs. bancar unde trebuie sa trimitem banii.Daca plata pentru marfa a fost efectuata dintr-un cont PayPal, banii vor fi returnati. în contul dvs. PayPal. Dacă nu aveți un cont bancar, veți verifica opțiunea de rambursare prin mandat poștal din formular (această opțiune se aplică doar Republicii Cehe).

c) În cazul unei revendicări pentru bunuri, descrieți în cuvinte defectul, locul defectului și modul în care a apărut defectul.

Dacă este posibil, veți împacheta și marfa cu ambalajul original și cu protocolul completat anexat și veți trimite lotul prin poștă recomandată la adresa indicată în partea de jos a protocolului .

LA CE SĂ MĂ AȘTEPT ÎN CONTINUARE?

Poate dura câteva zile pentru ca expedierea dvs. să ne fie livrată. Cu toate acestea, de îndată ce mărfurile dumneavoastră ajung la noi, vom trata imediat solicitarea dumneavoastră.

Dacă avem în stoc bunurile pentru care doriți să schimbați mărfurile returnate, vă vom trimite un nou pachet de obicei în termen de o săptămână, de obicei a doua zi.

Dacă bunurile pe care le solicitați pentru schimb nu sunt în stoc la noi sau la o sucursală parteneră, atunci vom comanda bunurile pentru dvs. (dacă acest lucru poate fi încă furnizat de furnizori). De obicei, mărfurile sunt depozitate în maxim 2 până la 4 săptămâni. În cazul în care expedierea cu mărfurile schimbate nu sosește în termen de 14 zile lucrătoare și nu doriți să așteptați mai mult ca bunurile să fie depozitate, vă rugăm să contactați linia noastră de clienți sau prin e-mail la info@msbox.cz și vom conveni asupra o eventuală procedură ulterioară.

EXISTĂ O TAXĂ DE RETUR SAU DE SCHIMB?

Nu, nu se percep taxe.

1. La schimbul de bunuri - trimiteți-ne bunurile pe care doriți să le schimbați cu un protocol și vă vom trimite gratuit marfa nou selectată pe cheltuiala noastră.

2. Dacă returnați bunuri neconforme , în termen de zece zile de la livrarea expedierii, vă vom trimite banii înapoi în contul dvs. sau borderoul ceh la alegere în protocol.